taK na wstĘpiE.
 Oceń wpis
   

EmO ..wg niektórych uważany jest jedynie jako styl ubioru oraz muzy .

po części mają rację .

Bo . : post hardcore ,pop punk , metalcore , indie oraz screamo . tego najczęściej słucha ta kultura .

Bo . : wg wszystkich innych ludzi, nie będących emo chodzi rozgłos , że ludzie Emo ubieraja się niestosownie do realiów świata , a wg eMo to poprostu wszYscy im zazwroszczĄ , że oni odnaleźli swój styl . - może nie wszyscY emo tak mówia ..ale napewno się z tym zgodzą . ;]

 

ale Emo to nie tylko styl ubiorU i muza .

to .. styl bycia .

Kiedy "emo" używamy w odniesieniu do cech i osobowości danej osoby, większość definicji emo określa osobę emo jako bardzo Emocjonalną , wrażliwą, nieśmiałą, zamkniętą w sobie, ponurą i cichą. Ktoś przygnębiony i ze złamanym sercem jest czasami opisywany jako emo. muza i poEzja emo zawiera wiele odniesień do nieodwzajemnionej miłości i problemów emocjonalnych w związkach. Bycie melodramatycznym lub nadmiernie emocjonalnym jest również często łączone z byciem emo .

 

 

no i to na tYle naRazie .

 

bb :)

Komentarze (0)
na wstĘpie ..
 Oceń wpis
   

oczywiŚcie najpieRw trzeBa opisaĆ generalnie czyM jest pierCing .

a wiĘc. :

Piercing . z ang . wymawia się ; 'pirsing ' .Inaczej kolczykowanie , przekłuwanie . Polega to na przebiciu danej części ciała igłą wenflonowa lub zwykłą igłą hirurgiczną (taka jaką się np .pobiera krew . )po przeBiciu piercer wkłada w to miejsce koczyK . i jest git .
Piercing jest równoznaczny z okaleczaniem się , ponieważ przebija się tkanki .

Jeśli macie w planie samemu zrobić sobie 'ozdobe' to uprzedzam ..wiąże się to z licznymi konsekwencjami . !
Najczęściej jest to poprostu zakażenie spowodowane zaniedbaniem przekłutego juz miejsca , lub przyżądy , którymi operujemy nie były oddane autoklawie . - odkażaniu.

Jeśli już zdecydujecie się na samodzielnie przebijanie , to musicie pamiętać o zachowaniu jak największej ostrożności .

oto kilka rad , kore warto zastosować po świerzo zrobionej ozdobie . :)

  • W pierwsze 3..4 dni przemywaj okolice rany wodą z myDłem 4..lub nawet 5 razy dziennie .
  • Jeśli rana bedzie opuchnieta należy smarować ją wacikiem , sterylną rękawiczką gumową lub patyczkiem do uszu (podczas smarowania lekko poruszać kolczykiem )nasączonym Tribiotic 'kiem . - jest to antybiotyk , lecz radzę go stosować tak na wszelki wypadek . Można go kupić w kazdej aptece. jest naprawdę nie drogi .smarować należy 2..3 razy dziennie przez pierwsze dni .. nie smarować w pierwszy dzień ! nie można go stosować wiecje niż tydzień !
nie przemywać wodą utlenioną (ponieważ po tym naskurek sie podrażnia , łuszczy się skura itp. ) ani nie brać leków lozrzedzajch krew takich jak ASPIRYNA .

 

Komentarze (0)
Najnowsze wpisy
2009-07-05 17:41 taK na wstĘpiE.
2009-07-05 17:15 na wstĘpie ..
Najnowsze komentarze
O mnie
Kinga K.
Kinga jesteM .kiedyŚ sk8 ,terAz emo .. xDd . 13 -laTka szukajĄca nie potrzeBnych kłopotÓw. ^^. =]
Kategorie
Emo PieRcing .
Archiwum
Rok 2009